Als u tevreden bent, horen we dat natuurlijk graag. Maar ook als u ontevreden bent of een klacht heeft over de zorg die Cardia levert, willen we hier graag van op de hoogte gebracht worden. Wij zien uw klacht niet alleen als een uiting van onvrede over de manier waarop u bent behandeld, maar ook als mogelijkheid tot verbetering van onze kwaliteit. Wij nemen uw klacht altijd serieus. Door maatregelen te nemen naar aanleiding van een klacht kunnen we soortgelijke voorvallen in de toekomst mogelijk voorkomen.
Behoefte aan meer informatie? Bekijk dan onze klachtenbrochure.
Heeft u een klacht? Stuur dan een mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Dit geldt ook voor klachten in het kader van de Wet zorg en dwang.
Vertrouwenspersonen cliënten
Wilt u in vertrouwen problemen met de leef- en zorgsituatie bespreken? Dan kunt u terecht bij de vertrouwenspersoon van de locatie.
Vertrouwenspersonen en klachtencommissie WZD
Iedere cliënt en zijn/haar vertegenwoordiger die te maken heeft met de Wet zorg en dwang (Wzd), heeft recht op bijstand door een onafhankelijke cliëntenvertrouwenspersoon Wzd. Voor u is dit een cliëntenvertrouwenspersoon Wzd van Zorgstem.
De externe klachtencommissie hebben we belegd bij de organisatie Quasir.
Klik hier voor meer informatie over de vertrouwenspersonen en klachtencommissie WZD.
Externe klachtenfunctionaris
Mocht uw klacht onverhoopt niet naar tevredenheid worden afgehandeld dan kunt u contact opnemen met onze externe klachtenfunctionaris:
Quasir
Bemiddeling Quasir
06 48 44 55 38
www.quasir.nl
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.