Klachten

Als u tevreden bent, horen we dat natuurlijk graag. Maar ook als u ontevreden bent of een klacht heeft over de zorg die Cardia levert, willen we hier graag van op de hoogte gebracht worden.

Wat kunt u doen als u (on)tevreden bent over uw behandeling bij Cardia?

Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over uw behandeling bij Stichting Cardia. Bespreek uw klacht eerst met uw behandelaar / begeleider. Vaak leidt zo’n gesprek tot een passende oplossing.

Komt u er niet uit? Stuur dan een mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Heeft u een klacht in het kader van de Wet zorg en dwang?

Voor een klacht in het kader van de Wet zorg en dwang kunt u dit formulier invullen en opsturen.  

Externe klachtenfunctionaris

Als bovengenoemde stap onvoldoende resultaat oplevert, kunt u uw klacht voorleggen aan de externe klachtenfunctionaris. Cardia maakt gebruik van de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir. De klachtenfunctionaris staat u bij met advies en het formuleren van uw klacht en bemiddelt bij het komen tot een oplossing. Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.

Via deze link kunt u uw klacht insturen naar de klachtenfunctionaris

Contactgegevens

Telefoonnummer: 06 484455388 (ma t/ vr van 9.00 tot 17.00 uur)
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Uiterlijk binnen 48 uur (op werkdagen) na uw melding wordt u teruggebeld of wij sturen u een mailtje. 

Vertrouwenspersoon voor cliënten

Heeft u behoefte aan een vertrouwelijk gesprek met iemand anders dan een medewerker van Cardia? De cliëntvertrouwenspersoon biedt een luisterend oor aan cliënten die ergens mee zitten. U kunt contact opnemen met de vertrouwenspersoon voor advies of gewoon om ergens over te praten.

De vertrouwenspersoon is te bereiken via:

  • Telefoonnummer: 06 – 57 53 75 20 (9.00 tot 17.00 uur ma t/m vr)
  • E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wet zorg en dwang: vertrouwenspersonen en klachtencommissie

Iedere cliënt en zijn/haar vertegenwoordiger die te maken heeft met de Wet zorg en dwang (Wzd), heeft recht op bijstand door een onafhankelijke cliëntenvertrouwenspersoon Wzd. Voor u is dit een cliëntenvertrouwenspersoon Wzd van Zorgstem.

Cardia heeft ook deze externe klachtencommissie belegd bij Quasir. 

Klik hier voor meer informatie over de vertrouwenspersonen en klachtencommissie WZD.

Het reglement klachtencommissie Wzd vindt u hier

Quasir 
Bemiddeling Quasir
06 48 44 55 38
www.quasir.nl     
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Behoefte aan meer informatie? Bekijk dan onze klachtenbrochure.

Direct contact ×

Stel een vraag over wonen of (thuis)zorg van Cardia

Waar kunnen we u mee helpen?

Aanhef:
Aanvraag verstuurd
Bedankt voor je aanvraag. We nemen zo snel mogelijk contact op!

Direct contact

Klantenbureau